Oglądalność mierzalna
- Józef Muszyński,
- 22.01.2004, godz. 11:18
Firma Weborama, działająca na europejskim rynku narzędzi do pomiaru oglądalności działań w zakresie e-marketingu, udostępniła wersję 4.0 rozwiązania Weboscope.
Weboscope 4.0 jest narzędziem wspomagającym optymalizację strategii marketingowej w Internecie. Usługa dostarcza danych statystycznych - jakościowych i ilościowych - w zakresie częstości odwiedzania witryn WWW przez internautów. Pozwala ona również na pomiar skuteczności kampanii reklamowych czy też marketingu bezpośredniego.
Produkt zawiera rozwiązania dostosowane do zróżnicowanych potrzeb, które można znaleźć w modułach:
* Audience - analizy oglądalności witryn i grup witryn w Internecie
* Performance - pomiar skuteczność wszystkich działań promocyjnych w trybie on-line
* Intranet - audyt witryn i grup witryn w intrasieci
* Customised - rozwiązania dostosowywane do potrzeb pomiarów oglądalności (zasięgu oddziaływania).
Weboscope 4.0 oferuje szereg narzędzi do analiz, obejmujących m.in. rozwiązania wielojęzyczne, statystyki w czasie rzeczywistym, moduły sprawozdawczości i syntetyczne (raporty oglądalności i raporty e-mailowe).
Analizy obejmują m.in.: ruch i jego pochodzenie (wg różnych kryteriów), drogi nawigacji internautów, pomiar i porównywanie strumieni internautów generowanych w witrynie WWW w wyniku przeprowadzonych kampanii reklamowych, przekształcenia odwiedzających stronę WWW w klientów/członków.
Więcej informacji po adresem: http://www.weboscope.com